Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

31 Mart 2012 Cumartesi

BEBEK GELİYOR...:)





Oğlum için tasarlayıp diktiğim kapı süsü: 

50x50 saten kumaş , tül ,silikon,savaroski taşlar ve kelebekler..bu malzemelerin hepsini eminönün'den çok uygun fiyatlarla temin edip aldım.Yapmanız gereken ay şeklinde yada C harfinden istediğniz ölçülerde kalıbı hazırlamak içine elyafı yerleştirmek, ay'ın etrafına ve alt kısmından sarkacak olan tülü hazırlayıp dikmek olacaktır.daha sonra ay'ın etrafına savaroski taşlaarı el ile teğelleyerek alt kısından uzun uzun taşlar sarkıtmaktır.en son olarakta kelebekleri dağınık bir şekilde etrafa minik teğeller yaparak tutturabilirsiniz..



Hoşgeldin havlusu:


Havluyu oğluma  teyzesi boncuklar ile işledi..düz bir havlu alıp üzerine yazısını yazıp ve resimleri kurşun kalemle çizdirdi (havlu satılan yerlerde genelde kalıpları var,isterseniz kendinizde yapabilirsiniz.) almış olduğu boncuklarla üzerlerinden işledi ve en sonunda etek ucuna fırfır süs dikti..ellerine sağlık çok güzel oldu..



Mevlüd sepeti:


Yine eminönünden alındı..:))boş sepet aldım ve etrafına tüğ kordonu geçirdim..


Nazar boncuklarımız:

olmazsa olmazlardan olan nazar boncuklarınıda ben,ablam ve anneannemim emeğidir.işlemesi çok zevkli ve kolay yuvarlak olanla için;l büyük beyaz top boncuk (içi için) misina ipi, pul boncuk ve istediğiniz renkte diğer boncukları alarak top boncuğun etrafına işliyoruz..işlem aşamlarının resimleri elimde yok oğlum doğmadan önce işlemiştim.



Mevlüd şekerimiz:


Bu malzemeleride eminönün'den aldım.kese ve emzikleri ayrı yerlerden alarak ikisizi bir araya getirdim ve işine badem şekeri koyarak en son olarakta bilgisayar çıktılarını hazırlayıp zımbalamak oldu..