Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

30 Nisan 2012 Pazartesi

BLAZER CEKET


Uzun zamandır yapmak istediğim blazer ceketimi sonunda diktim..Oğlum ile gezmeye giderken, tesadüf bir kumaşçı gördüm ve kumaşlara bakamadan geçemedim..İyikide girmişim mağzaya.Buz mavisi saten poplin ve çiçekli tül kumaşı görünce dayamadım aldım.Ayrıca çiçekli kumaşlar bu yıl çok moda.Ceketin tasarımı bana aittir...Ceketin kalıbı için evde olan ceketimin ölçülerini kullandım eee tabi biraz ölçülerinde değişiklik yaparak kalıbını hazırladım..Tam istediğim gibi oldu.Üzerime güzel oturuyor.Hafta sonu giydim fakat resim çekmeyi unuttum.Daha sonra giydiğimde kombinli halini yayınlarım.Ceketin içini astarlamadım.Etek ucunu,ön ve yakayı pervaz ile temizledim..Bu şekilde daha güzel oldu..Zaten yazın kullanılacak bir ceket, astara gerek yok..Nedendir bilmem ama hem markalı hem kaliteli ve çok uygun fiyatlara kumaşlar buluyorum..Bu ceketin bana maliyeti sadece 2 lira'cık oldu..Poplin kumaş Beyme'nin kumaşı hatta etiketi bile üzerindeydi..Eee bu tür rastlantılarda beni çok daha mutlu ediyor..


Hiç yorum yok: