Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

4 Mayıs 2012 Cuma

ADA PARK

Havaların güzel olması ile birlikte bizde kendimizi yeşillik alanlarda buluyoruz..Baturay için çok iyi oluyor,ee bize de iyi geliyor.Betonarme binaların içinde yaşamaktan sıkıldık.hele bide çocuk olunca çok daha zor oluyor..Azda olsa yeşillikler insanın içini açıyor ruhunu dinlendiriyor..Oğlumuz yeşil çimenlerde koşup oynarken ondan mutlusu yok ve bizde onu bu şekilde mutlu görünce biz daha da mutlu oluyoruz..Top oynuyoruz,atlara,keçi ve buzağılara bakıyoruz..uzun bir süre hayvanların başından ayrılmadan  baturay babası ile onları izliyor,hayvanlara bayılıyor..Daha sonra yürüyüş yapıp parka geçiyoruz.orada da uzun bir süre koşturuyoruz.Sıra luna parka geldi:))) Orada da küçükler için olan trene benimle yada babası ile birlikte biniyor..Mısır yemek çok hoşuna gidiyor,ne zaman gitsek ona süt mısırı alıyoruz..Çocuklu ailelere tavsiye ediyorum..Gidilip görülmesi gereken bir yer..
Bayrampaşa /Ada Park

mısır yiyiyor
atlara bakıyoruz

top oynuyor..
dinlenme molası

                                 
lunaparkta tren seferi
parkta kaymayı çok seviyor.
Bu sefer ada park'a gittiğimizde 23 nisan için gelen arap kızlarla tanıştık.oğlum onları görünce renk farkından dolayı çok şaşırdı..

Daha önceden dikmiş olduğum pileli pantolonumu giydim.Üzerimdeki t-shırt'de makineyi ilk aldığımda dikmiştim.
T-shırt kalıbı için ölçü ve kalıp çizimi hazırladığım zaman yayınlayacağım..

panlolon:diktim / t-shırt: diktim /ceket:mango(eski)

çanta ve ayakkabı: collezıone
Fayton turu..


Hiç yorum yok: