Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

22 Mayıs 2012 Salı

ÇİFT KATLI ÜST POLAR ve ALT EŞOFMAN


Eşimin yoğun ısrarlarına dayanamayarak :) kışın ördek avında giyebileceği polar kumaştan üst diktim.(Aslen kendisi tarih öğretmenidir,av yapmayı çok seviyor.)Kalıbı direk kumaşa uyguladım ve kestim.Ön ve Arka beden için çift kat kumaş, kollar için tek kat kumaş kulandım.Kol takımının temiz görünmesi için beden ve kolu tulum olarak çalıştım..Yakaya metal dişli fermuar kullandım.Soğuk günlerde kullanması dileği ile eşime sevgilerle:))

                                         
Alt eşofmanı dikeli epey bir süre oldu ama bir türlü 
yayınlamaya fırsat olmadı.Bu da polar kumaştan yapıldı.Kalıp öçüleri için evde bulunan başka bir eşofmanın kalıp ölçülerini kulandın ayrıca ilave olarak cep ekledim..



1 yorum:

Lilith dedi ki...

Güzel olmuş elinize sağlık.
Dikiş için erkek kalıbı bulmak çok zor malesef