30 Mayıs 2012 Çarşamba

PANTOLON FERMUARI NASIL DİKİLİR?


Yaz aylarının vazgeçilmezi beyaz pantolonumu sonunda diktim.Özellikle pantolon fermuarını dikmek bende dahil olmak üzere insanlara zor gelir.Gözümüzde büyütür dururuz.Aslında hiçte öyle değilmiş.Pantolon kalıplarında bayan ve erkek olmak üzere sağ ve sol pat payı verilir.(bayanlar sağ / erkekler sol pat) Ben bu sefer direk kalıba pat payını vermedim.Her iki patı da ayrı  çalıştım.Fermuar dikim aşamalarını aşağıda işlem sırasına göre anlattım..Umarım bu bilgi işinize yarar..

1-ilk önce sağ ön pantolona patı dikip,patın üzerine de fermuarın tek tarafını dikiyoruz
2- sol patı,sol ön pantolona fermuar pat ile pantolon arasında kalacak şekilde dikiyoruz.

3-patların dikimi bitince fermuar kapatılıp sağ ön patın bastırma dikişini çizip şekle göre dikişini yapıyoruz.
4-bastırma dikişin bittikten sonraki hali (iç kısmı)
5-fermuar dikiminin bitmiş son şekli..

.

3 yorum:

  1. çok güzel anlatmışsınız..artık bende fermuar dikimlerini kolayca yapabilirim..ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık arkadaşım gayet temiz çalışmışsın :)

    YanıtlaSil

-Blog sahibi değilseniz adı/URL seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazıp URL kısmını boş bırakarak yorumunuzu gönderebilirsiniz..

"yorumları cevapladığım için; adsız ve konu dışındaki yorumları yayınlamıyorum.."

Yorumlarınız için teşekürler..