24 Mayıs 2012 Perşembe

RESİM ÇERÇEVELERİM

Islak mendil kutusu ve resim çerçeveleri ! Ne alaka der gibisiniz..:))) Çok alaka bence.Islak mendil kutuları bitince çöpe atmaktansa,açılıp kapanabilen kapağından resim çerçevesi yapmaya karar verdim.Çokta iyi bir karar oldu..:))
Gerekli malzemeler
Bunun için gerekli malzemeler

  • Taş boncuk
  • Bir adet japon yapıştırıcısı / Silikon tabancası
  • Islak mendıl kutusu
  • Karton ve Makas
Çerçevenin etrafına yapıştırıcıyı sürüp boncukları istediğimiz şekilde diziyoruz.(ben japon kullandım.kulanırken çok dikkat edin boncukları yapıştırırken illaki parmağımıza yapışıyor)Daha sonra kartondan çerçevenin arkasına sabit durması için ayak yapıyoruz..En son  olarak  resmimizi çerçevenin içine yerleştirerek çerçevemizi tamamlamış bulunuyoruz..İşte hepsi bu..






Benim,Eşimin ve Aylin'in  resimleri artık süslü süslü vitrinde yerlerini aldı..Ayrıca ayline lila boncuklu olan kendi resmini hediye edeceğim, eminim çok beğenecek.Bu arada aylin yeğenim olur..Çerçevelerinizi isterseniz saten kurdelalara yapıştırarak duvarada asabillirsiniz..size kalmış birşey..

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık hayatım..çok güzel oldular

    YanıtlaSil
  2. Ayy 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi mendil kutusundan resim çerçevesi yapmak..hayret doğrusu ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar..bende yapacağım..

    YanıtlaSil
  3. Sanırım yorum için geç kaldım ama blogunuzu yeni buldum:) Mendil kutusundan çerçeve yapmak hakikaten çok mantıklıymış evdeki ıslak mendilleri hemen bitirip aynısından yapıcam:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. ayşe ve defne :yorumlarınız için teşekür edirim..

    YanıtlaSil

-Blog sahibi değilseniz adı/URL seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazıp URL kısmını boş bırakarak yorumunuzu gönderebilirsiniz..

"yorumları cevapladığım için; adsız ve konu dışındaki yorumları yayınlamıyorum.."

Yorumlarınız için teşekürler..