Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

18 Eylül 2012 Salı

DUVAR SÜSLERİMİZ...

3 Boyutlu salon süsleri
Duvar süslemeleri hoşuma gidiyor..Salonum için 3 boyutlu kuşları ve Oğlumun odası için şirin duvar süslerini bi süre önce almıştım ancak sizlerle paylaşmaya ancak fırsat buldum.Duvardaki yerleşim şekillerini kendi isteğime göre ayarladım.Bu tür süslemeler artık her yerde var..Ben duvar süslerini binbir çeşit mağzasından temin ettim..Ayrıca duvara kolaylıkla yapışıyor ve çıkartmak istediğiniz zamanda ıslak bir süngeri duvar süsünün üzerine sürerek duvar boyasına zarar vermeden çıkarta bilirsiniz.. 



oğlumun 4 aylık  hali :))

3 yorum:

ayşe dedi ki...

Merhaba, gene çok güzel bir paylaşımda bulunmuşsunuz teşekkürler:) süslere bayıldım hele ki yeni evimiz için eksik olan şeyi şuan şu yayında yeni farkedebildim:)) "binbir çeşit mağazısını"na bakındım sanırım Güngören'de umarım yanlış bulmamışımdır çünkü o mağazaya benimde ihtiyacım var:))

ilcihan Ersöz dedi ki...


Merhaba ayşe:

Ben bunları alalı epey bi zaman oluyor..Yalnız her binbirçeşit mağzası bir olmuyor.Umarım bulursun.Bol şans..

ayşe dedi ki...

hmmm bunu bilmiyordum..evet hakklısınız her mağaza aynı değildir fakat ben yeni sanmıştım k.bakmayın..yinede teşekkürler:)