Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

25 Eylül 2012 Salı

ELBİSE DEĞİŞİMİ..


Bu elbisenin kumaşı jarse bir kumaş ve uzun yıllar annemin çeyiz sandığında dikilmeyi bekliyordu..Annem kumaşı Rusya'dan almış.Bu kumaşı çok beğeniyordum ve göz koymuştum :) 2002 yılında terziye ablamın düğünü için diktirmiştim ve hala daha çok severek giyiyorum..Yakın bir arkadaşımın düğünü içinde bu elbisemi giymek istedim ama bir yandan da bu elbise ile ilgili bir değişim yapmak istiyordum.Ve tam düşünce içinde iken şifon ve krem renkli bir şal bana dolaptan görünerek çok iyi bir fikir verdi.
üst dikiş ipi çekilerek büzgü  yapılıyor
büzgü için düz dikiş



büzgülerin bitmiş hali 
Şalın büzgüleri için elbisenin ön ortasına ve yan dikişlere gelecek şekilde ölçülerini aldım en geniş ayarda düz dikiş geçtim ve 10 cm yüksekliğinde büzgüler yaptım..ve daha sonra yaptığım büzgüleri, elbisenin ön ortası ve yan dikişlerinden 9 cm aşağıdan işaret alarak şalı dikiş ile tutturdum..

arkadan kuşaklar bağlandı..
ön şekli göğüs altından kemer görüntüsü








5 yorum:

herşey tadında dedi ki...

canım çok şık olmuş
maharetlisin vesselam;)

ayse dedi ki...

gerçekten çok güzel bi fikir bunu gördükten sonra hemen dolabıma baktım fakat böyle bişey yapabilceğim bişey bulamadım:)

ilcihan Ersöz dedi ki...

Her ikinize de ayrı ayrı çok teşekkür ederim:)

Merve Güçlü dedi ki...

Baturay sana ayrı bi güzellik katmış bence :) eline sağlık elbiseye değişik bi hava katmış ilcihancım

ilcihan Ersöz dedi ki...

Teşekürler mervecim..