Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

22 Ekim 2012 Pazartesi

BABADAN OĞLUNA JEAN PANTOLON...



Herkeze merhaba ,bu  projemde babadan oğul'a geçiş dönemi :)))Bir zamanlar mavi jeans'tan aldığımız fakat artık eşime olmadığı için kullanamadığı kot pantolonunu yine atmaya kıyamadığım için minyatürünü yapmaya karar verdim..Bu proje oğluma yaradı çokta güzel oldu.Makinem ile ilk kez kot diktim ve hiç problem yaşamadım..

dikilecek parçalar


         Bu kot için neler yaptım şöyle bir sırayalım
  • kot pantolonun paçalarından ön ve arka bedenleri çıkarttım.
  • arka beden ceplerini ufalttım.
  • fermuar boyunu ve patlarını kısalttım
  • kemeri küçülltüm 
  • düğmeyi kotun etrafından kestim..
  • 16 nm. iğne ve kot ipi kullandım  -50 tex
  • ön ağ ve cep yapımında çift iğne kullandım...
fermuar üst dikişi


cep takımı





kemer takımı
Nasıl olmuş ama??Harika dediğinizi duyar gibiyim...


5 yorum:

ayşe dedi ki...

gerçekten çok iyi bi düşünce olmuş ellerinize sağlık..şu dikiş işini bide ben becerebilseydim aynılarını yapardım ama sadece fikir almakla kalıyorum:))

buket dedi ki...

waowww çok inca bir düşünüş oğlunuzun yeni pantolonu hayırlı olsun (:

Merve Güçlü dedi ki...

eline sağlık ilcihancım eskileri atmak bize göre değil :) ufaklık gfüle güle giysin inş...

Berguzar dedi ki...

çok hoş bir fikirmiş hakikaten bayıldım, tebrik ederim çok düşünceli davaranmışsınız.

VİCDAN TEKİN dedi ki...

devir tassaruf devri,eline sağlık...Bayıldım güzel olmuşşşş.