Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

8 Ekim 2012 Pazartesi

FORUM FASHION WEEK ve TÜLIN ŞAHIN

Yoğun ve güzel bir hafta sonundan sonra yine iş günü başlamış bulunmakta..Cumartesi baturay'ın günü olduğu için onu Cevahirdeki Atlantis eğlence merkezine  götürdük orada bol bol eğlendi..Ee tabi bize de eğlenmek kısmet oldu..Orada büyükler için köpekbalığı treni var bende ona bindim :) eğlenceli ve bi o kadar da korkunçtu....

   Pazar gününüde eşimle kendimize ayırdık. Baturayı ananesine bıraktık.Forum istanbulda 5-7 ekim tarihlerinde "FORUM FASHION WEEK"moda haftası defileleri vardı..Ben ancak pazar günü gidebildim..Gittiğim zamanda manken olan  Tülün Şahin oradaydı  top model nasıl olunur adlı dergisinin tanıtımını yapacaktı..Kendisi çok sıcak kanlı ve oldukça doğaldı.Ayrıca samimiyeti çok hoşuma gitti..İmzalı dergisinden de almak kısmet oldu.Ayrıca benim içinde güzel bir anı oldu..Her ne kadar adımı yanlış yazsada :))) Dergi çok güzel olmuş gerçekten..Emeklerine sağlık..
ımzalı dergim..
imza alırken kısa bir görüşme ben ve tülin şahın..



                                                                                                                      


stil yarışması için hazırladığım tasarım

Tülin şahın'ın ardından sonbahar-kış defilesini izledim..Kıyafetler hoştu fakat sonuna kadar kalamadık..Çünkü oğlum bizi çok özlemiş ve bizi aramaya başladığı için eve dönmek zorunda kaldık....Unutmadan Boyner'ın yapmış olduğu bir stil yarışması vardı..Stilini tasarlayıp e-mail adresinle gönderiyorsun..Bende yaptım bakalım ne olacak..Hadi hayırlısı...





  

1 yorum:

KİZHATCE dedi ki...

merhaba :) sayfama hoşgeldin arkadaşım :) yarışmada başarılar diliyorum,inş. sonuç lehine olur,görüşmek üzere sevgiler....