Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

5 Ekim 2012 Cuma

KÜRK GÖRÜNÜMLÜ HIRKA


Malum kış geliyor hazırlık yapmak lazım..Geçen yıl düz sade bir hırka almıştım..Bu hırkayı bir süre düz halde kullandım..Fakat sonraları sıkıldım..Bu arada düz halinin fotoğrafını çekemedim..Bu işlemi yapalı 1 yıl kadar bir süze oluyor..Elimde 2 yıl öncesi almış olduğum sakallı ip vardı.Bu ip ile düz bir atkı örmüştüm artan ipi'de saklamıştım bir gün lazım olur diye..İyiki saklamışım  hırka için çok isabet oldu.Hemen  6 numaralı şiş ile 10 ilmekten oluşan bir haroşa ördüm.Örgülerin Uzunluklarını kol ağzı ve tüm yaka çevresi ölçüsüne göre hazırladım..Daha sonra bu örgülerimi iğne yardımı ile teğelleyerek yeni imajına kavuşturdum..Bence böylesi çok daha şık ve  güzel oldu.Giysiler ve eşyalar üzerinde değişikliği  seviyorum...        
        
teğel görünümü...
                                                                                 








          

3 yorum:

Merve Güçlü dedi ki...

İlcihancım eline sağlık.Blogumda seni bekleyen 2 ödül var almayı unutma sakın :)

ilcihan Ersöz dedi ki...

çok teşekkür ederim canım..ödüllerini aldım..:)

Demet dedi ki...

iadeyi ziyarete geldim :)hayırlı uğurlu olsun bloğunuz evladınızıda allah bağışlasın güzel bir ömür diliyorum tüm sevdikleriyle eleştirel yorumunuzu okudum çekiliş ile alakalı bende sizi yanıtladım bloğumda ,uygun olduğunuzda beklerim , hoşçakalın .