Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

3 Ekim 2012 Çarşamba

MAKSİ ETEKLER


 Daha önceden çizimlerini yapmış olduğum maksi eteklerim hazır...Biteli biraz zaman oluyor ama yayınlamakta geç kaldım..Bu aralar baturay hep gezmek istıyor. Resimlerde bile kapının önünde duruyor oğluşum :)))).Ee haliyle pek evde bulunamıyoruz..Etek yapımında kalıp kullanmadım..Sadece göz kararı oldu..Kumaşı 2'ye katladım ve bel ölçümden iki karış fazla kestım eteği..Ayrıca diğer parçalar içinde kalan kumaş parçalarını değerlendirdim.Bel lastiğinin  10 cm yüksekliğinde olanını kullandım..Mantar düğme ve zincir ile süslemeler yapıldı ..
kıverma ayağı ile bel parçaları ve etek ucu yapıldı..









4 yorum:

ayşe dedi ki...

Harika olmuş ellerinize sağlık..fakat anlayamadığım birşey var eteğin arka kısmındaki görüntüde eteğin dikişlermi belli oluyor? ön görünümde dikiş görünmüyor o yüzden kafam karıştı:)) havalar sıcak insan evde dururken bunalıyor oğlunuz dışarı çıkmak istemekte haklı:))

ilcihan Ersöz dedi ki...

Teşekür ederim ayşe..Eteğin arka kısmında tüm bel boyunca ve ön ortada birleşen bir kat daha etek kumaşından parça var ve bu parçanın uçları kıvırma ayağı ıle yapıldı..sanırım bundan bahsediyorsun.

ayşe dedi ki...

evet şimdi anladım teşekkürler:)

ceren dedi ki...

Bu yazın modasıydı benim de çok var böyle eteğim dikmek aklıma gelmemişti :) ellerine sağlık