Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

19 Kasım 2012 Pazartesi

BİR KAÇ YENİ PARÇA..



uzun zamandır almayı düşündüğüm zincir görünümlü saatimi nihayet Edirne de buldum..Birçok markaya baktım fakat hoşuma gitmedi bazılarının bileklik kısmı çok kabaydı..İri iri halkalar falan..Bu ise bana göre çok kibar ve narin,üstelik fiyatı da uygun 200 tl..Artık saatimi severek takıyorum..Markası ESCAPE..gümüş rengide mevcuttur...





Gelelim t-shırtlere,bunları bir kermesten aldım sade ve çok şık geldiler gözüme.Dayanamayıp 3 renginden de aldım.Kumaşı polyester yoğunluklu Hafif kutu desenli üfür üfür tutan bir kumaş..



Olmazsa olmazlardan yaz aylarında vazgeçmeden kullandığım sandaletlerim. Bunları da Edirne den almıştım..fiyatıda 20 tl çok uygun..



2 yorum:

melisa solmaz dedi ki...

sandaletleri 20 liraya bedava almışsın canım çok rahattır eminim burada ben baktım 50 liradan başlıyor valaha çok güzel gözüküyor güzelim ayaklarında

ilcihan Ersöz dedi ki...

Teşekkür ederim melisa,gerçekten çok rahatlar ..