Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

14 Kasım 2012 Çarşamba

KÜRK GÖRÜNÜMÜ...

 Merhaba sevgili izleyicilerim.eşimin geçen yıl zara'dan doğum günü için aldığı kürkümü akşam giymek istedim fakat dolapta durmaktan tüğleri bir o yana bir bu yana savrulmuştu..Kürkü olan bilir :)) kürk'ü  giysi dolabınızda saklamak biraz zordur.O güzelim tüyleri bozulur hoş durmaz...Bende bu tüyleri düzeltmek için tarağımla şöyle bir büzel taradım ve ilk günkü kadar güzel oldu ayrıca fazla olan ve dökülen tüğlerde ortadan gitmiş oldu.Bu işlemi fırça ilede yapabilirsiniz.
 
dolaptan çıkmış hali..
çıkan tüğler..

 
rutuşlar yapılıyor:))
düzelmiş hali...

2 yorum:

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

GÜLE GÜLE GİYİN KÜRK TEN PEK ANLAMAM DİĞER SAYFALARA
GÖZ ATTIM HARİKA OLMUŞLAR TAKİPTEYİM BENDE BEKLERİM.

ayşe dedi ki...

Kürk..bayanların vazgeçilmesidir fakat nedense oldum olası sevemedim gitti:)) fakat ablamın vardı gerçekten dolaptan çıktığında kötü görünüyorlar taramak güzel fikirmiş:)