Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

8 Ocak 2013 Salı

KAZAK YAPIMI..

kesilmiş hali
kol dirsek süet takılışı


örgü kumaştan en sonunda kazak yapımına karar verdim.Ayrıca bu kazaklar bu yılın favorisi..Kuru kafa ve rivet yada diğer adıyla zımbalar çok moda..Örgü kumaşın tersini, beden kumaşı olarak kulandım..Kol dirseklerinde deri kumaşının süet olan iç kısmını kullanarak elips şekli ile dirseklik yaptım ve bu parçaları zizzag süs dikiş ile üstten diktim.Ön bedene kendim kalıp kullanmadan yine deri kumaşın süet kısmına bir adet kuru kafa çizdim ve ön bedene zigzag dikiş ile monte ettim.Kuru kafanın etrafını rivetllerle işledim..Etek ucu,aka ve kol ağızlarına örgü dikişin sökülmesini engellemek için zigzag dikiş ile geçerek sağlamlaştırdım..Dikiş için makinemim örgü ayarını kullandım.Ayrıca aşağıda sizin için kombinledim..

kazak-kendim diktim /pant:mavi jeans /gömlek-koton /çanta yeni aldığım/ayakkabı:paltform.





kumaşın yüzü ve tersi (ben tersini kullandım)

7 yorum:

Merve Güçlü dedi ki...

waooowwww çok şık olmuş gerçekten çok hoşuma gitti.mutlaka bende triko kumaş alıp denemeliyim :) ellerine sağlık güle güle giy canım

Ayşe BK dedi ki...

kuru kafayalı olan herşeyi seferimde bu ayrı bir güzel olmuş ellerinize sağlık:)

ilcihan Ersöz dedi ki...

hemen kumaş bul ve işe koyul..sonucu bekliyorum..

ilcihan Ersöz dedi ki...

sevgili sıkı takipçim ayşe güzel yorumların için çok teşekkür ederim sana..

ebruuu dedi ki...

yengecim senden her eve lazım bi tane ellerine sağlık harika olmuş sezonun modası olan tüm detayları kullanmışsın kuru kafa ve zımbalar....

cicileydi dedi ki...

kesinlikle çok güzel..

Eda GENÇALP dedi ki...

güzel fikir =) bende denemek için cesaret aldım sizden =) ellerinize sağlık =)

eddamy.blogspot.com