Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

12 Şubat 2013 Salı

DERİ MONT bitti:))


 Daha önce bu yazımda sizlere deri montumdan bahsetmiştim..Uzun zaman oldu ama yapacak bişey yok .Fermuarı bulmak biraz zor oldu ama sonunda güzel oldu..Bir kaç gün öncesi bitti.sizin için resimleri yeni çektim..Deri mont dikimi zor bir iş..Her ne kadar kalıbı bire bir çıkarsam da bazı aksilikler oldu doğal olarak..Çünkü deri dikiminde,hata olmaması için deriler dikilmeden önce özel yapıştırıcılar ile deri parçalar bir birine yapıştırılarak dikiliyor ve bunun sonunda özel ayak ve pudralanmış ayak ile dikiliyor.Ben bunları yapamadım tabiii..Tek yaptığım kalın iğne ve kalın dikiş ip kullanımı oldu..Heryese ki bitti..Üst dikişlerinde çift iğne kullandım..




6 yorum:

zeynep dedi ki...

Çok güzel ve muntazam olmuş zordur deri dikmek hakkıyla yapmışsınız.
Ellerinize emeklerinize sağlık huzurla giyin..

cerence çanta tasarımları dedi ki...

Bravo valla. Süper olmuş hazır alınmış gibi ellerinize sağlık.

fundaModa dedi ki...

valla harikasın. ben bi çanta diktim de öldüm. deri dikmek çok zormuş, montu düşünemiyorum...

ilcihan Ersöz dedi ki...

deri dikmek zor ama bir o kadar da zevkli yada diktiğiniz işe bağlı diyelim..yorumlarınız için teşekür ederim..

mevlüde Turk dedi ki...

sahane olmus ellerinize saglik

Ayşe BK dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde giyinin:)