Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

17 Şubat 2013 Pazar

JARSE GÖMLEK tamiri..









jarse gömlek annemin 30 yıl önce giymiş olduğu genç kızlık gömleğidir.şimdide benim gömleğim oldu..30 yıl hiç birşey olmadan beni beklemiş :) gömlek bol bir kesime sahipti ben üzerinde biraz tamir yaparak vücuda oturan bir hale getirdim..bunun içinde sağ ve so ön bedene 2 şer adet 1 cm genişliğinde pileler yaptım.ilk önce elde üstten teğelledim daha sonra makine dikişi ile düz dikiş yaptım hepsi bu..tamirden önceki haini resimlemeyi unuttum..teğel yaptığım iperde hala üzerinde..pili uzunluğunu biraz daha göğüs hizasına kadar uzatmak gerekiyor..

2 yorum:

Ayşe BK dedi ki...

Merhaba İlcihan hanım, uzun süredir buraya yorum yapamıyordum fakat çalışmalarınızı telefondan girip takip ediyorum (telefondan yorum yapılmıyor sorun bendemi yoksa telden yapılmıyor mu?) gerçekten harika bişey bu annenizin elbisesini ufak bir tadilatla yeniden canlandırmak değerli olsa gerek ellerinize emeğinize sağlık..iyi günler:)

ilcihan Ersöz dedi ki...

merhaba ayşe
senin telefonun ayarlarından olabilir.genelde yorum yapılabiliyor.çok teşekür ederim yorumların ve ilgin için..senin sıkı takipçilerimden olduğunu biliyorum..