Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

20 Mart 2013 Çarşamba

3 YAŞ ELBİSE KALIBI.



2,5 - 3 yaş kız elbisesi ile karşınızdayım.Minik hanımlara elbise dikmek çok keyifli..Elbisenin rengi gül kurusu..(resimler ile bu aralar biraz sorunum var..ama yinede sizinle paylaşmak istedim..)Bu elbiseyi arkadaşımın kızı için hazırladım..Bunun gibi 2-3 tane daha siparişim var..Kalıbı kendim hazırladım..Üst bedenin dikiminde çift kat kullandım..Alt etek içinde kalıp çıkartmadım..Ön beden payı(ön ve arka) + bol büzgü payı vererek bir dikdörtgen parçası keserek alt eteği hazırladım..Bel kısmına güpürden kemer yapıp,gül şeklinide kumaşın kenarından  kesip büzdürüp hazırladım hepsi bu..Bilge'cim iyi günlerde kullansın elbisesini..:)).(resimler güncellendi..)kalıp ölçüleri ilave edildi...


 3 yaş üst beden kalıp ölçüleri

göğüs             :32 cm
kol evi (dik)   :15 cm
yaka açıklığı   :14 cm
ön yaka düş    :5 cm
arka yaka düş :2 cm
bel                   :31 cm
kol altından bel için :6 cm inildi..



alt etek parçası..

dikdörtgen uzunluğu:31+31+15 (büzgü payı) =77 cm
dikdörtgen yüksekliği                                   =35 cm dir..

alt etek kalıbı

7 yorum:

Ayşe BK dedi ki...

geç paylaşıma geç yorum:)) elbise çok güzel olmuş elinize sağlık İlcihan hanım yaratıcılığınız harika tüm çalışmalarınıza bayılıyorum elinize emeğinize sağlık küçük hanımın yeni elbisesi de hayırlı olsun:))

ilcihan Ersöz dedi ki...

yorumların için teşekürler ayşe..günlük izleyici kişi sayısım 170-200 arası fakat nedense insanlar yorum yazmaktan acizler :))herkez senin kadar cesaretli değil yorum yazmakta..düşüncelerini paylaşman güzel..

Ayşe BK dedi ki...

olsun yorum gelmese bile beğenildiğini ve takip edildiğini bilmek güzel bir şey olsa gerek:) hergün en az 150 kişinin sayfanızı takip etmesi paylaşımlarınızın kaliteli olduğunun kanıtıdır:)

melis dedi ki...

ilk defa girdim sayfanıza hayran kaldım takdir ettim


melis dedi ki...

ilk defa gördüm sayfanızı hayran kaldım tebrik ediyorum

tubaengin dedi ki...

Maşallah :)

tubaengin dedi ki...

Maşallah :)