Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

25 Mart 2013 Pazartesi

ÇİFT PİLİKAŞELİ ELBİSE ..


 yine 3 yaş elbise..üst beden için bir önceki yazımdaki kalıbı kullandım..kalıp anlatımı burada..kumaş lcyralı penye..kol evi ve yaka pervaz ile temizlendi..üst dikişlerde kontrast renk dikiş ipi kullandım..alt etekte pilikaşe  modelini uyguladım..ben burada çift pilikaşe kullandım.toplam 16 cm lik pilikaşe payı verdim...tamamen kendi uyarlamam.
Tek pilikaşe yapmak için ; 2 cm lik pilikaşe yapacaksanız ön ortanın sağ ve sol tarafına 4 cm lik pay vermeniz gerekli..yani toplamda alt etek parçasından 8 cm lik fazla pilikaşe payı  olacaktır..(ön ortayı kumaş katı çalıştım )aşağıda resimde çizimli bir şekilde anlattım..sol etek ucuna aplike çalışmasını diktim..ön ortasına cep şeklini zigzag dikişle monte ettim..elbise ütüsüz :( dikimden çıkmış hali..acelece fotoğrafladım..arka ortasına da dikiş desenlerinden fermuar görüntüsü olsun diye dikiş çalışması yaptım...

pilikaşe payı verirken



7 yorum:

Adsız dedi ki...

çok cici elbiseler olmuş ellerine sağlık canım

Merve Güçlü dedi ki...

yoksa baturaya bi kız kardeşmi geliyo ne bu hazırlık falanmı acaba :)) eline sağlık temiz bi çalışma olmuş cnm :)

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekür ederim..isminizide yazarsanız sevinirim..

ilcihan Ersöz dedi ki...

yolda yolcu yok :)))) güldürdün beniii..arkadaşların kızları için siparişler..teşekür ederim cnm..

Adsız dedi ki...

elifff:))

kendinemoda dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş olmuş,bende kızlarıma yapayım inşallah.sitenle yeni tanıştım ve hemen izleyicin oldum.bende bloğuma beklerim.sevgiler...

keskin makas dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık benimde diktiklerimi görmek isterseniz bloğuma beklerim