Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

30 Nisan 2013 Salı

ÇİÇEKLİ BASMA BLUZ..

basma bluz
basma bluz

zçiçekli basma kumaşlar bu yılda çok moda..özellikle gömlek modellerinde ve pantolonlarda..aslında bu kumaştan elbise yapacaktım fakat son anda bluz yapmaya karar verdim ve artan kumaşla da etek yaptık eteği bir sonraki postta yayınlayacağım çünkü daha tam bitmedi..bu modelin kalıbında pensli kalıbımı kullandım (pens paylarını iptal ederek çalışıldı).yakayı pervaz ile temizledim..süs pat üzerine ayaklı düğme kullandım..kollar 3/4 kol çalıştım..tasarım tamamen bana aittir..kombinli halini sizlerle paylaşacağım..

pervazın dikilmiş hali
basma bluz dikimi

arka görünüş..


3 yorum:

Ceyda Çiçek dedi ki...

bence çok çok güzel olmuş..model olsun desen uyumu olsun..güle güle giy canım..elcağızlarına sağlık..temizlik, boya badanayı bi bitereyim saldırcam kumaşlara :) hehehee :)

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekür ederim ceyda..sana kolay gelsin..çabuk bitir badanayı dikiş bekletmeye gelmez...:)

Ceyda Çiçek dedi ki...

teşekkür ederim ama çok yorulduuum ya :)