Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

12 Nisan 2013 Cuma

GÖRDÜĞÜME SEVİNDİM--iclal Aydın


4 günde biten "gördüğüme sevindim" adlı kitabın yazarı iclal aydın'ın son eseridir...bir süre aradan sonra kitap okuma alışkanlığına devam etmek çok güzel.oğlum beni evde kitap okurken her gördüğünde,; ilcan ne okuyosun sen? (artık evde ne anne kaldı ne de baba ilcan ve nedim diye sesleniyor bize.).:)))diye soruyor..oğlum kitap okuyorum diyorum.baturay da hemen bende bende okuyom diyerek eline kendi hikaye kitaplarını alıp yada benim kitabımı alarak mırıldanıp duruyor..kim görürse okuyor :))diyeceğim  o ki baturayda hikaye okuma alışkanlığı oluşturdu..öğlen ve akşamları anne kuyşun askey (kurşun asker) oku diyor..ardından kıskanç eşekğin hikayesini istiyor..iclal aydın ve duygu asena(merhume ) favori kitaplarımdır..icla aydının  şiirlerine bayılıyorum.dinlerken beni alıp götürüyor buralardan.duygu asenanın tüm kitaplarını okudum..sırada cezmi ersöz vardı fakat pek sarmadı beni..kitap araştırmasındayım..bakalım sırada ne olacak..

1 yorum:

Ayşe BK dedi ki...

merhaba ilcan hanım:))kitap okumayı bende çok severim şimdiye kadar hep tavsiye üzerine kitaplar okudum ve sizin bahsettiğiniz Duygu asena'yı daha öncede duymuştum ve artık iyice merak etmeye başladım ilk fırsatta arastırıcam kendisini:))