Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

17 Nisan 2013 Çarşamba

VISKON BLUZ


Simli viskon kumaştan bluz yapımında kendi ölçülerime göre pensli kalıp çıkarttım..bu benim artık baz kalıbım..genelde pratik çalışıyorum fakat pensli bir kalıba mutlaka ihtiyaç oluyor..alt etek kısmına bol volanlar verildi.valonda istediğim sonuca ulaştım :))volan çalışmasını bır önce ki postlarda anlatmıştım buradan bakabilirsiniz..arka sırt dokoltesini oval olarak çalıştım..bu tip bluzları tayt,dar etek ve dar paça pantolona kombinleye bilirsiniz..
arka beden 
yan görünüş

etek volanı
pensli baz kalıplarım

5 yorum:

mevlüde Turk dedi ki...

Baz kalip dendiginde butun cinler tepeme cikiyor:)) Ama seninki bayagi sahane olmus, bende yapacagim su miskinlikten kurtuldugumda. Guzel gunlerde giy, cok guzel olmus.

Semra Demir dedi ki...

etek kısmını çok sevdim, eline sağlık canım.
Bana da beklerim :)

smrdmr.blogspot.com

eviminhuzuru dedi ki...

güle güle kullanın volanlar çok hoş durmuş

ilcihan Ersöz dedi ki...

mevlude ;pratik yapmaya baslayinca insana kalip cikartmak zor geliyor bide pensli olunca gozumuzde buyuyor ama kolay ve yarim saatimi aldi kalip cikartmak bi ara pensli kalibi en kisa yoldan anlatacagim cikarmak isteyenler icin..

ilcihan Ersöz dedi ki...

semra ve eviminhuzuru tesekur ederim guzel yorumlariniz icin.semra ziyarete gelecegim :)