Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

24 Nisan 2013 Çarşamba

YAKA ÇALIŞMALARI..


 Keçe yaka çalışmalarını epey bir süre önce yaptım..yakanın kalıbını istediğiniz yaka şekline göre kalıbını çıkarıp keçeden kesebilirsiniz..beyaz yakadaki incileri silikon ile yapıştırdım.diğer iki siyah yakada ise dikme işlemi ile inci boncukları ve rivetleri işledim..yeşil yakada ise tığ ile örme (örgüyü kafadan uydurdum örme sırasında ) yapıp daha sonra yaka şekline göre kesilmiş keçenin üzerine teğelledim..yakaları bağlamak için 1 cm lik saten şerit yada çırt kullanabilirsiniz..yada çıt çıt size kalmış bişey.


2 yorum:

Semra Demir dedi ki...

Elimde bu çivilerden ve yarım daire incilerden var. Ben de yapmak istiyorum ama havalar ısındı, acaba keçe terletir mi? Yardımcı olur musun?


smrdmr.blogspot.com

ilcihan Ersöz dedi ki...


merhaba semra:
keçe yakayı, direk olarak boynuna takarak kullanıcaksan evet terletir ve boyunda kaşıntı hissi verir bunun için keçe yerine poplin kumaşlar yada patiska türünden kulanabilirsin...ama bir gömlek yada herhangi bir giysi üzerine monte edip kullanırsan pek sorun olmaz..

ayrıca yaz aylarının serin geceleride olacaktır..bunuda unutmamak lazım ..:)