Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

10 Mayıs 2013 Cuma

KETEN PANTOLON...


çanta-lcw  /pantolon-ben diktim /ayakkabı lipton /kazak-bersha /mont-colezıone/güzlük-topten/kolye-el yapımı

Çiçekli keten pantolonumun dikimi nihayet bitti.(hazır arkadaşlarımıza ziyarete giderken hemen fotoğrafladım) 
nihayet derken çok uzun sürmedi 1,5 gün sürdü kalıp çıkartmak,dikime başlamak derken fermuar temini derken sonunda giyebildim..kalıp için evde olan pantolonumun ölçülerini kullandım ve direk kumaşa kalıbı aktararak dikime başladım..model sade,rahat günümüzün modasına uygun oldu..klasik ve spor olarak rahatlıkla kullanılabilir..




kalıp çizimi




4 yorum:

mutlu dünyam dedi ki...

Cok guzel olmus ellerinize saglik.Kumasin rengine de bayildim.nerden aldiniz acaba ben bulamiyorum boyle kumaslar.

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekür ederim..benımde tesadüf oldu..kumaşçıları gezerken rastladım..

ANTİGONE dedi ki...

çok rahat görünüyor, ellerine sağlık :))

Semra Demir dedi ki...

kumaş yaz için tam idealmiş, sana da çok yakışmış :) güle güle giy.


smrdmr.blogspot.com