Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

2 Mayıs 2013 Perşembe

YAZLIK ETEK...

Basma kumaştan bluz yapmıştım artan parçasıyla yüksek bel etek yaptım..Yine her zamanki gibi tasarım dikim bana ait..Sağdan sola doğru kapama yaparak düğmelerin altına çırt diktim..düğmeleri süs olarak kullandım üfür üfür bir etek oldu..kalıp için bel ve boy ölçüsü kullandım..aşağıdaki resimde etek yapımını kısaca anlattım..ayrıca kemer yapımında kağıt tela kullandım..böylece kemer istediğim gibi dik ve düzgün bir şekil aldı..








6 yorum:

eviminhuzuru dedi ki...

aynı böyle çiçekli bir kumaşım vardı değişik bir kemer arayyıp duruyordum buldum:) ve yapabileceğim bir kemer fakat altına büzgü değilde pile versem etek boyu bileğe kadar uzun olunca büzgü sanki yakışmıyor bana efil efil olsun istiyorum büzgüyü artırsam bu sefer üst balon gibi oluyor o ayarı bi yapamıyorum:) eteğiniz çok güzel olmuş ama güle güle giyiniz..

Semra Demir dedi ki...

eteğin moelini çok beğendim canım, izninle ben de dikmek istiyorum. Bloğumda paylaşırsam link veririm tabi :)

güle güle giy, eline sağlık.


smrdmr.blogspot.com

Nedime Akdogdu dedi ki...

çok güzel görünüyor yüksek bel çok hoş duruyor eteklerde bende böyle yüksek bel bir maksi etek dikmeyi planlıyorum :) elinize sağlık

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekür ederim..belden bileğe kadar olan pileler ve yüksek kemer için pek uygun değil bence..pileler çok yoğun olursa hoş durmaz sadece ön kısma süs amaçlı konulabilir diğer kısımları düz olursa daha iyi olur derim..ama yinede siz bilirsiniz tabii bu sadece benim fikrim..

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekür ederim semra..

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekür ederim..