Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

4 Temmuz 2013 Perşembe

ABİYE ELBİSE DİKİMİ...


Bir yakınımızın düğünü için diktiğim abiye elbiseyi desenli tül kumaştan hazırladım..iç bedenin astar yapımında,strablez ve mini boy kesim kulandım..bedenin kalıbı ön alt etek 3 parçadan oluşuyor. sol önde yıtmaç bıraktım..arka bedenin yakasını "v" çalışıp ayrıca "v" noktasının bitiş yerine beden kumaşından fiyonk yapıp ortasına parlak taşlardan işledim bu taşlardan ön beden göğüs altına da misina ipi ile teğelledim..
bugün itibari ile  uzun bir yaz tatiline gidiyoruz..bu son postum olmayacak :) tabi ama belki zaman bulup yayın paylaşamayabilirim..sevgiyle kalın..





ayakkabılar-arow

1 yorum:

Ayşe BK dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık parlak taşlar şıklığını arttırmış yakışmış:))