Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

15 Kasım 2013 Cuma

KAŞMİR KABAN DİKİMİ..

Kaşmir kabanı dikeli uzun zaman oluyor fakat düğme dikimi için bir köşede beklediğinden sizinle paylaşamamıştım..nihayet düğme dikimleri de tamamlandı ve artık kabanımı kullanıyorum..ilk post yazımda doğum günümde giymeyi düşünüyordum ama olmadı 2013 yılındaki doğum günümde giymek  kısmet  olacakmış :)))))kaban dikimi için ilk postuma buradan bakabilirsiniz..




                                                                                                                  
     


4 yorum:

birmavimbirpembem dedi ki...

vaaaavvv diyorum başka bi şey demiyorum

Yelda Kaya dedi ki...

Çok şık duruyor. Güle güle kullan. Geç olsun güç olmasın. :)

suhuba dedi ki...

Bence çok hoş olmuş

ÖZGE NİL DAĞ dedi ki...

merhaba ben de bloğuma beklerim :) www.modadakankan.com