Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

13 Kasım 2013 Çarşamba

VOLANLI YEŞİL BLUZ...


resim-1-
bluz-ben diktim / kemer-collezıone / kolye-izmir kemer altından.
Volalı bluzun yapımı; tasarım,kesim ve dikim olmak üzere tam 1 saatlik bir zaman süre zarfında hayata geçti :)
kumaşın cinsi; desenli lcrasız viscon .uzun zamandır dikilmek için bekliyordu ve nihayet bir anlık gelen ilham ve dikiş ile kullanıma geçti..Arka bedene damla yapıp ve etrafını beden kumaşından biye ile tamamladım.Alt etek volan parçası bel kısmından dikişli olup, arka beden alt etek volanı, ön beden alt etek  volanı'na oranla 12 cm daha uzun çalıştım..kalıbı ve dikimi kolay olan bu bluzu kullanacağınız aksesuarlar ile birlikte spor ve klasik hale dönüştürmek sizin elinizde..:)ayrıca resimlerdeki renk farkı fotoğraf makinesinin flaşı ile alakalı..Orjinal kumaş rengi.için resim-1 bakınız..



















3 yorum:

hasibe acemice işler dedi ki...

elinize sağlık bayıldım ben bubuluza iyi günlerde giyinin..

Terzi Esma dedi ki...

kumaş güzel işçilik süper e daha ne olsun güle güle kullan canımm :)

keskin makas dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık