Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

21 Şubat 2014 Cuma

ÇİZGİLİ CEKETİM..




ilcihan ersözilcihan ersöz

Genel kurul toplantımızın seçimlerinde yeni almış olduğum ve severek gidiyim ceketim likralı dokuma kumaştan ve göğüs altından dantel kemer kullanılmış.bu ceketimi fatih'ten almıştım.lacivert renkli kumaş pantolon ile günün anlam ve önemine uygun olarak kullandım.Fotoğraf çekimlerinde esnaf dergisinin çekmiş olduğu fotoğrafları sizlerle paylaşıyorum.Malum başkan seçimimizde fotoğraf çekmem imkansızdı..İstiklal marşı saygı duruşunda tam görünümlü bir fotoğraf çekmiş olmaları iyi oldu.Genel kurul seçimimize bakanlık temsilcimiz Ayten yavuz,İstanbul esnaf ve sanatkarlar başkanı faik yılmaz ve Türkiye ağaç işleri federasyon başkanının katıldığı seçimimizi yapmış bulunmaktayız.yeni işimde şanslı bir çalışan olarak genel kurul seçimlerimi yapmış oldum..çünkü 4 yılda bir yapılan başkan seçimi herkese kısmet olmaz.

başkanlık divanı

ilcihan ersöz
yönetim kurulu


bakanlık temsilcisi ve istesob başkanı

ilcihan ersöz
başkanlık divanı



istesob başkanı 



1 yorum:

Yaşamın Çizgisinde dedi ki...

Yeni işinde başarılar. Ceket gerçekten çok güzel ve çok da yakışmış.