Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

13 Şubat 2014 Perşembe

YENİ ROMANIM...


Bir önceki ahmet ümit'in istanbul hatırası adlı romanımı sizinle paylaşmıştım.bir kitap bu kadar mı güzel ve akıcı olur.buradan yazımı okuyan siz değerli takipçilerime romanı şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum.hele sonuç bir o kadar muhteşem,hüzünlü bitiyor.okuyacak olanlar için sonucu söylemiyorum ki, büyü bozulmasın...
sıra geldi yeni romanıma; ayşe kulin "gizli anların yolcusu"şimdilik 132 sayfasındayım 4 günlük kısa sürelerde okumakla geldim buraya gayet akıcı ve güzel gidiyor.roman okumayı gerçekten çok özlemişim.kitap okudukça insan yenileniyor..önceden de hep okurdum fakat malum anne olunca insan herşeyinden fedakarlık ediyor.artık bir nevide olsa rahatladığımız için kedimize daha çok zaman ayırabiliyoruz..

2 yorum:

Ful Atolye dedi ki...

Ben de gecen sene okumuştum. Keyifli bir roman:) insanın farklılıkları anlamasını empati kurmasını kolaylaştırıyor.

suhuba dedi ki...

Bende çok merak ediyorum :)