Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

29 Nisan 2015 Çarşamba

TRENÇ KOT DİKİMİ..






Sade düz  trençkotumu diktim,giydim ama sizlerle daha yeni paylaşabiliyorum.:))))Açıkçası paylaşmayı unuttum diyebiliriz.Ancak istediğim tarzda bir düğme bulamadığım için henüz düğme dikimini yapmadım, hemen bel'e bir deri kemer takıp kapama işlemini tamamlamış oldum..İç astarınıda triko bir kumaş ile kapladım..İç astarı şıkır şıkır yanlız..:))Kol astarında ise polyester kumaş kullandım bunun sebebi de giyinirken kolaylık olsun diye..




iç astar





5 yorum:

mevlüde Turk dedi ki...

Ooooo trench sahane olmus, ama ben asrarina bayildim, gercekten sikir sikir olmus. Ay evet yaa kol'a polyester kullanmak iyi fikir. Aklimin bir koseside bulunsun. Guzel gunlerde kullanin.

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekkür ederim mevlüde..:))

berry dedi ki...

gerçekten şıkır şıkır olmuş düğmelerle çok güzel olacak kendini şimdiden belli ediyor

Begüm Şen dedi ki...

Çok şık olmuş, kemer de çok yakışmış bu modele, sevgiler İlcihan Hanım :)

Ayse dedi ki...

cok hos bence dugmesiz bu sekilde cok daha guzel kemerle kalmali bence :) iyi gunlerde kullanin emeginize saglik gercekten coookk guzel gorunuyor