Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

30 Ağustos 2015 Pazar

WHITE bluz..


Bu yaz tatilden sizlere hiç paylaşım yapmadım.Çok güzeldi sadece bu kadarını söyleyeyim uzun bir zamanda sizlerle paylaşacağım bu tatil programını.Şimdilik altınoluktan 1-2 kare üzerimde penye ince askılı elbisem ve üzerime diktiğim beyaz renkli şifon bluzum ile kombine ettim.Etek ucunu kıvırma ayağı ile yaptım çokta güzel ve düzgün oldu.Aşağıda resimler mevcut bakabilirsiniz...


Aile dostlarımız ile birlikte altınoluk günü..


kıvırma ayağı ile etek ucu 

3 yorum:

Esma Ünlü dedi ki...

merhaba canım bluzun çok şık olmuş ellerine sağlık,
bişey sorucam şu kıvırma ayağından bende aldım ama çok iyi sonuç alamadım ikiye katlayıp diktiğini görüyorum sonra kalan parçayı dibinden kestinmi nasıl oldu çıkışma yapmıyormu sonradan,biraz karışık bir soru oldu sanırım ama inşaallah anlatabilmişimdir :))
sevgilerimle canım..

ilcihan Ersöz dedi ki...

Merhaba esma teşekkür ederim.kıvırma ayağı çok nazik bişey çok dikkat etmek lazım köşeli başlayıp düz devam ediyorsun kumaşı içine döndürerek dikiyor kumaş kenar kesmeye gerek kalmıyor.iyi başarırsan sonuç mükemmel oluyor.benim kumaş kenarı görünüyor evet çünkü benim kumaşımın kenarında püskülleri vardı ben sonradan kalan kısmı dikkatlice regule ettim..4-5 kez boş kumaşta deneme yap derim..:)

Esma Ünlü dedi ki...

anladım canım çok teşekkür ederim :)
sevgiler..