Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

17 Kasım 2015 Salı

BABETLERİ SEVEREK GİYMEK...

Tüm bayanların sorunu olan şu babetler bir çoğumuz babet giymekten korkarız..Artık babet ayakkabılarımı korkmadan giyebileceğim.En sonunda almış olduğum silikon pedler sayesinde ayakkabılarımın topuk vurması sona erdi,çok memnun kaldım.Pedleri alırken çok umutlu değildim ancak kullanınca anladım ki harika,ayakkabı ile temas edecek kısmı yapışkan ve ayrıca pedleri yıkayıp tekrar tekrar kullanabiliyorsunuz..Herkese tavsiye ederim.


5 yorum:

damla dedi ki...

ay hemen almalıyım bundan paylaşım için teşekkürler

aysel melike dedi ki...

Çok sevindim okuyunca inş. buralarda vardır paylaşım için teşekkürler gfc. bende görünmüyor .

Aysee dedi ki...

Aa cok iyimis ilcihan hanim ama ben hic gormedim nerelerde satiliyo acaba? Sadece alip ayakkabiya yerlestirmek yeterli oluyo mu? Yapiskanli ve yikanabilir nasil oluyo yani yikaninca yapiskani zarar gormez mi siz yikadiniz mi hic bir sorunla karsilastiniz mi acaba bilgi verirseniz cok sevinirim😊

ilcihan Ersöz dedi ki...

umarım bulursunuz..gfc.görünmüyorsa sayfanda ters giden bişey var sanırım..

ilcihan Ersöz dedi ki...

ben bunu bim marketinden aldım..bazen ürünler geliyor ya onlardan tesadüfen gördüm,bu kadar işe yarayacağını hiç düşünmemiştim.henüz yıkamadım ama muhteşem.çok enterasan birşey ama on numara..iyi ki almışım