Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

25 Kasım 2015 Çarşamba

GÖMLEK,TUNİK,ELBİSE ?


Kimine gömlek,kimine tunik,kimine göre de elbise olarak kullanılabilecek dokuma kumaşın dikimi bitti..Dikim biter bitmez prova incelemesinde merak eden arkadaşlar için acelece çekilen fotoğraf bu kadar olur.İlerleyen zamanda kombinleyerek karşınıza çıkacağım umarım..:)) düğmeleri dikilecek daha :/ (not:kırmızı gömleğimin dikimi de bitti..yakında görürsünüz)

ilcihan ersöz

dikim aşamaları.pat yaka ve manşet dikimleri

4 yorum:

mevlüde Turk dedi ki...

Eee iyiymis valla. Oanki ruh haline gore ne olarak giymek istersen o:))
Bir nevi niyete bagli giysi gibi olmus:)) Fotolar net degil ama yinede temiz is cikardigin belli. Ellerine saglik. Bes kurus fazla olsun'uda bekliyorum:)))

DİKTİM DİKTİM GİYDİM dedi ki...

İlcihan merhaba,ah ah ben de senin yanlışlıkla sildiğin yorumu kaldırmak isteyince diğer yorum da gitti,çok uğraştım ama geri alamadım,çok üzüldüm,tekrar yazar mısın bilmiyorum ama ,tanıştığımıza çok sevindim :)) sevgilerimle

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekkürler cnm ..niyete göre dikiş dikilir :)))yakında kırmızılı geliyor

ilcihan Ersöz dedi ki...

:))) farklı bir tanışmamız oldu desene..olsun önemli değil gönüller bir olsun..