Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

30 Kasım 2015 Pazartesi

KIRMIZI GÖMLEK...


Zavallının dikimi biteli 1 hafta oldu ama  bi türlü paylaşamadım çünkü hala düğmelerini alamadım  ondan..tabii sonunda merakla bekleyen arkadaşlarımı daha fazla bekletmemek için yine de düğmesi olarak paylaşayım..:)))
Ceket görünümlü tunik oldu bu ama kumaşı çok güzel yumuşak pamuklu dokuma..Bu tuniği hem açık hem de tesettürü bayanlar kullanabilir.ben ikisini de denedim ikisi de güzel duruyor..
Rivetli yaka çalışmasını da bi ara yapmıştım öyle kenarda duruyor du..Bu modelde kullanmak nasip
unutmadan demiştim ya size model dikerken kesin değişir adetimdir diye ,:))) modelin yakası ve kol ağızlarını biye ile temizleyip işi bitirdim.Çünkü yaka  gömlek yaka ve kol ağzı da manşet olsaydı model çok yoğun olurdu böyle daha zarif oldu bence..:))))
Merak edenlere ilk yayın postu için buraya....

1.resim açık bayanlara hitap...

2.resim tesettürlü bayanlara hitap,resimde şal biraz görünüyor  (kendimi sakladım nedense alışık olmadığım bi görüntü çünkü :)))

3.resim keçe çalışmasından rivetli yaka rivetler tek tek elde dikildi...

veee dikim esnası...kavisli yerleri dikince mutlaka dikim yerine bir kaç tane çıt atın(sağdaki resim) ki kavisler rahat dönsün ve bi o kadar daha güzel duruyor...işte hepsi bu....

5 yorum:

mevlüde Turk dedi ki...

Aaaa cok guzel olmusss, uzerine birde ceket diktin sandim ya ben!!!
Valla bencede degistir sen modelleri dikerken, sonuc sahane oluyor cunku. Buda niyete bagli olmus, cok begendim. Guzel gunlerde kullan hayatim. O kece yakalrdan bende cok yapmistim bir ara. Ama simdi birtane bile yok :))

ilcihan Ersöz dedi ki...

teşekkür ederim canım beğenmene sevindim..o yakaların modası geçti aslında ama elimde var napim bi hevesle yapmıştım o zamanlar :)))

Aysee dedi ki...

Cok guzel gorunuyo emeginize saglik ☺bende bi heves deniyim biseyler diyorum ama benimkiler daha baska baska seyler cikiyo artik bosuna ziyan etmek istemiyorum kumaslari sizinkiler harika ama 😊

ilcihan Ersöz dedi ki...

Teşekkür ederim ayşe :)) olsun sen yine de vazgeçme kumaş alma ihtiyacı duyuyorsan bence sende de böyle marifetler var ben inanıyorum sana.. :)))

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

Çok güzel olmuş ve yakışmış :)