Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

8 Şubat 2016 Pazartesi

KAP DİKİMİ...

Merhabalar,

Elastıc bir dokuma kumaş ve kap model dikimi ile posta başlayalım..Pazar günü Kalıp hazırlanır minumum 45 dk. ve akşam da eksik bir malzeme olmayınca dikimi yapılır,dikim de 1 saat sürer kahve molası ile birlikte :) veeee mutlu son...

Kap modeli için çizgili bir kumaş kullanmak  doğru bir tercih mi oldu acaba bilemiyorum ama en azından bir köşede durup beklemesinden iyi oldu sanırım..şimdilik bu kadar bitmiş halini güzel bir ütü sonunda sizlerle paylaşacağım )



2 yorum:

DİKTİM DİKTİM GİYDİM dedi ki...

Ama ama ben hiç böyle hızlı olamıyorum,formül istiyorummmm:))) sevgiler canım

İlcihan ERSÖZ... dedi ki...

:)) formül > çizdim,kestim,diktim ama giyemedim :) sevgiler genel durum bu bende...