Sayfamdaki çalışmaları bulmak için hadi arama yap :)

13 Kasım 2016 Pazar

TERRARIUM YAPIMI...


       Mutlaka duymuşsunuzdur "Terrarıum" cam fanus içinde minik bahçe.Cam fanusu istediğiniz modelde kullanabilirsiniz.Cam dünyasının birbirinden güzel modelleri bulunmaktadır.Ben armut olan modeli tercih ettim çünkü gözüme daha estetik geldi.
     İç dizayn tamamen sizin tarzınıza uygun çok farklı ürünler kullanarak bahçenizi şekillendirebilirsiniz.
     Gerekli malzemeler neler bir göz atalım;Cam fanus / toprak /çakıl taşı /aksesuar / çiçek-kaktüs 
şimdilik hepsi bu..

Güzel minik bahçem evimde yerini almış oldu.artık güzel bir bakım gerekli kendisine :) sevgiler...









5 yorum:

arzu dedi ki...

çok başarılı olmuş,bayıldım

aysel melike dedi ki...

İnstagram da gördüğüm zaman çok hoşuma gitti isterim böyle bir objenin evimde olmasını:) ellerinize sağlık İlcihan hanımcımçok beğendim.

İlcihan ERSÖZ... dedi ki...

:)) bende beğenmenize çok sevindim..teşekkür ederim

Ahşap zamanı dedi ki...

çok beğendim çok güzel olmuş son zamanlarda benimde ilgimi çekiyor ellerinize sağlık....)))

İlcihan ERSÖZ... dedi ki...

teşekkür ederim son zamanların favorisi oldu kendileri :)